سعید سمیعی saaid.samiei


سعید سمیعی saaid.samiei
وبلاگی شامل : مقالات مهندسی عمران - ادبیات - جغرافیا- مسائل تاریخی و اجتماعی
تصویر سال

  

بنام خداوند جان آفرین               حکیم سخن در زبان آفرین

بنام خداوند جان و خرد                 کزین برتر اندیشه برنگذرد

سلام بر همه مهربانان

تصویر سال

چندی پیش مطلبی را راجع به هنر فتوشاپ در وبلاگ هایم درج نمودم . بدون شک این عکس تصویری ساختگی با همان هنر فتوشاپ است . هنوز مدیریت CIA آنقدر خنگ نشده که بیاید عکس بن لادن را در حال نمایش عملیات کشتن خود بن لادن نمایش دهد .

همانطور که بارها در مطالبم یادآور شده ام ، نه قدرت درک و تحلیل سیاسی دارم و نه علاقه ای به آن دارم ، ولی یک چیز را میدانم و آن اینست که CIA حتماً از انتشار این عکس هدف و منظوری دارد و همانطور که می گویند ؛ انگلیس پول به عده ای می دهد که بگویند : مرگ بر انگلیس ؛ در این عکس هم همین منظور دریافت می شود . این عکس را قبلاً برای دوستانی که ایمیلشان را داشته ام ، ارسال کرده ام و حتماً آنها را به تفکر واداشته است و حالا پس از آن تفکر و این یادداشت، در واقع به یک جمع بندی می رسند . دوستان ضرب المثل ها و فلکلورهای قدیمی ما بسیار گویا و اندیشمندانه طرح شده اند ، حتماً آنها را بخاطر بسپارید و در مواقع لزوم در برخورد با آنچه فریب و نیرنگ است از آنها استفاده نمائید . یکی از این ضرب المثلهای ایرانی را که به درک موضوع فوق کمک میکند و در واقع حلال معما است ؛ بشرح زیر است :

گفتی ؛ باور کردم . اصرار کردی ؛ شک کردم . قسم خوردی ؛ فهمیدم که دروغ می گویی .

در پناه حق باشید 



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت9:18---8 خرداد 1390
سلام جناب مهندس وبلاگتون چقدر پربارتر شده .

طراحی زیبایی هم داره . لذت بردم . در زمره انسانهای هدفمندید دعا می کنم همیشه سلامت و پایدار باشید پاسخ:ممنونم از اینکه به وبلاگ این حقیر هم سری زدید . از حسن نظر تان نیز تشکر و قدردانی می نمایم . با این امیدم که از مطالب این وبلاگ دیگران بهره ای ببرند و نقشی هرچند کوچک در آگاهی علمی و فرهنگی مردمم داشته باشم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: سعید سمیعی ׀ تاریخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی ، وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی ، وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی، یَفْقَهُوا قَوْلِی. خدایا با نام و یاد تو و برای رضای تو ، در این وبلاگ سعی خواهم كرد تا در حد توانم از آنچه در قالب فكر و اندیشه و دانش فنی و .... به من عطا فرموده ای ، به دیگران انتقال دهم . بدون شك ادامه این راه جز با یاری تو میسر نخواهد بود


صفحات مخصوص

وبلاگ های دیگر

<-BlogCustomBlock>

طراح قالب : گروه کامپیوتر